Brev:
Hjælp til dagsplan
24. november 2016
Alder:
7 mdr.
Hjælp til dagsplan
Hej Helen
Vi har brug for hjælp til at finde en madplan der passer ind til vores søns sovetider.
Han er lige fyldt 7 måneder.
Pt ser planen nogenlunde således ud: (Alt er ca. tider)
Kl. ca. 6 - Vågner/Bliver vækket
Kl. ca. 6.45 - Får havregrød med en teske sveskemos, vand af kop
Kl. ca. 7.30 - Amning
Kl. ca. 8 - Ligges til at sove formiddagslur (falder i søvn uden problemer så snart vi ligger ham i barnevognen). Her sover han mellem 2 og 3 timer.
Kl. ca. 12 - Får grønsagsmos, vand af kop
Kl. ca. 13 - Amning
Kl. ca. 14 - Ligges til at sove eftermiddagslur (falder igen i søvn uden problemer). Her sover han mellem 1,5 og 2 timer.
Kl. ca. 17.30 - Får grøntsagsmos + en kødbolle, vand af en kop
Kl. ca. 19.30 - Amning og puttes til natten.
Han spiser ca. 1 dl mos/havregryn til hvert måltid. Jeg har lagt mærke til at amning ofte kvikker ham op hvorfor jeg ikke ammer ham lige inden han skal sove.
Om natten vågner han stadig hver 2-3. time og vil have mad.
På forhånd tak :)